środa, 14 października 2020

Piękna i Bestia - dla dorosłych

 Na książkę Katy Regner polowałam naprawdę długo. Nie mogłam jej dostać w pdf, a nie chciałam kupować ponieważ nie zbieram książek o tej tematyce. Ale ta wyjątkowo mnie zafascynowała. To chyba pierwszy romans, który MUSIAŁAM przeczytać. Po opisie powieści pomyślałam, że musi być dobra i taka była.

Publikacja opowiada o dziewczynie, która po tym jak rzuca ją narzeczony, a jej kariera dziennikarska jest zrujnowana, postanawia wrócić w rodzinne strony i napisać super materiał o weteranie wojennym, który w Afganistanie stracił nogę i pół twarzy. Asher bo o nim mowa nie jest przekonany do tego pomysłu, ale w końcu się zgadza. I wierzcie mi to NIE JEST  typowy romans. Kłamstwa, manipulacje i niedopowiedzenia sprawiają, że akcja się naprawdę toczy. 

Największym plusem tej powieści jest to, że we wspaniały sposób pokazuje nam ludzką przemianę. Przemianę myśli, serca, wartości. Odkrywamy w niej to jak bardzo możemy zmienić się dla drugiego człowieka i jak bardzo to jest dobre kiedy łączy nas miłość. 

Czytałam ją z zapartym tchem. To jedna z tych pozycji, które ciężko odłożyć. Naprawdę wartościowa i o czymś. W sam raz na wieczory pod kocykiem. Książka wzbudza również w czytelniku przemyślenie tego co dla nas jest naprawdę ważne. Myślę, że miłośnicy książek romantycznych nie będą zawiedzeni.

Oczywiście pozycja dostępna na Legimi. Więc zachęcam do zerknięcia.


Okładka pobrana ze strony WydawnictwoNieZwykle.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 https://www.youtube.com/@Literackiewiadomo%C5%9Bcizwiejs-l3t