poniedziałek, 19 października 2020

Masz wiadomość - koniecznie odpowiedz

 " Zgryźliwe wiadomości" była to pierwsza książka, z którą zaczynałam swoją przygodę z literaturą romantyczną. Ogólnie ten rodzaj książek nigdy mnie nie kręcił zawsze mi się wydawało, że wszystko jest na jedno kopyto, a te szczęśliwe zakończenia są po prostu przesłodzone.

Ale o tej książce muszę napisać. Przeczytałam tylko dwie pozycje Vi Keeland jest to spowodowane tym, że tylko te dwie jakoś przypadły mi do gustu reszta wydała mi się płytka nie nadająca się nawet na odmóżdżacz. 

Autorka jest dość popularna myślę, że każdy słyszał o Jej książkach, które pisze wspólnie z Penelope Ward . Takie tytuły jak " Egomaniac" , " Bossman" czy " Szansa" długi czas utrzymywały się na liście bestsellerów New York Times. 

Mimo to do końca Pisarka mi nie podeszła, ale " Zgryźliwe wiadomości" podbiły moje serce.

Romantyczna historia o dwójce ludzi z rożnych światów. W tle znaleziona suknia ślubna, Facebook i mężczyzna, który przez swoją wielką skazę czuje się nikim i przybiera maskę chama. Charlotte zostaje pracownicą Reeda i ubolewa nad tym, że szef jej nie znosi. Pozory jednak mylą ponieważ mężczyzna marzy o prawdziwej, szczerej i głębokiej miłości. 

" Zgryźliwe wiadomości" to nie tylko romans. To również prawda o tym czym jest człowieczeństwo. Czy potrafimy kochać kogoś dla niego samego mimo wszystko. Czy warto mieć nadzieję, że nasze problemy nie odstraszą potencjalnej drugiej połówki. 

Fantastyczna historia, która długo siedziała w mojej głowie. Jest to jeden z nielicznych romansów, który zakupiłam i do którego z pewnością wrócę. Muszę przyznać, że momentami wzruszył mnie do łez. Mimo tego, iż temat jest tendencyjny pracodawca i pracownica , ale sama historia ma naprawdę drugie dno. 

Książka jest napisana w tak humorystyczny sposób, że na niektórych dialogach i przemyśleniach padałam ze śmiechu. Wspaniała, bystra, wesoła, pełna życia powieść z morałem i wyborem, przed którym może stanie niejedna z nas. 


Polecam na zimowy czas zatopić się bez reszty i poznać historię Reeda.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 https://www.youtube.com/@Literackiewiadomo%C5%9Bcizwiejs-l3t