niedziela, 18 października 2020

Gabriel - sieje miłosne spustoszenie

 Za książki z serii - mężczyźni z rodu De Vincent ciężko mi było się wziąć . Trochę przerażała mnie objętość powieści. Zastanawiałam się jak można stworzyć tak długi romans.. Ale tak mnie kusiły wręcz do mnie wołały.. I oczywiście na moim ulubionym programie ( Legimi) były. Zarówno " Gabriel" jak i pozostałe części.

Książki o braciach De Vincent powinno się czytać po kolei czyli najpierw " Lucyfer", " Gabriel", " Devlin". Ja zaczęłam od Gabriela ponieważ opis był dla mnie najciekawszy i nie wiedziałam, że trzeba czytać w kolejności. Oczywiście później to nadrobiłam, ale uważam, że nawet jeśli wybierzemy drugą lub ostatnią cześć nic nie stracimy z wątku miłosnego. Niestety kwestię tajemnicy braci możemy przeoczyć.

Powieść Autorki w USA i Kanadzie rozchodziła się jak świeże bułeczki. W Niemczech ukazała się nakładem prawie miliona egzemplarzy według dziennika " Der Spiegel". 

Klimatyczna Luizjana, stary porośnięty bluszczem dom i klątwa trzech braci o piekielnych przydomkach, wprowadza nas w świat mrocznej tajemnicy sprzed lat oraz wielkiej miłości. Ponieważ mężczyźni z rodu De Vincent zakochują się tylko raz i to na zawsze. 

Nicol córka pracowników domu  po swojej nieszczęśliwej miłości do Gabriela po wielu latach postanawia wrócić do nawiedzonej posiadłości braci. Tam na swoje nieszczęście spotyka samego piekielnego Gabriela De Vincent, który na jej widok mało nie dostaje zawału. Okazuje się, że mężczyznę przez lata trawiły wyrzuty sumienia przez to jak potraktował Nikki. Kiedy widzi młodą piękną kobietę, jego uczucia odżywają. Gdy okazuje się, że w jego własnym domu, który uchodzi za nawiedzony ktoś ją prześladuje, Gabriel za wszelką cenę chce chronić dziewczynę i rozwiązać zagadkę.


Publikacja ta porywa... zaskakuje i po prostu sprawia, że ja nie mogłam jej odłożyć. Wątek tajemnicy domostwa, sposobu bycia mężczyzn, i wielkiej namiętnej miłości sprawia, że czytelnik przenosi się w świat, z którego nie chce odejść.

Książka jest wspaniała pod względem merytorycznym, nie zanudza opisami i nie spotkacie w niej ani grama wulgarnego seksu. Za to poznacie silnych, zdecydowanych mężczyzn, którzy wiedzą czego chcą i uparcie do tego dążą. Cała seria powieści jest warta polecenia. Wątki poboczne są bardzo ciekawie rozwinięte, ale jednocześnie czytelnik nie gubi się w treści. Uważam, iż to jeden z lepszych romansów z tajemnicą jaki czytałam. 

Jeśli czujesz się zapracowana, zmęczona i potrzebujesz odskoczni bracia De Vincent zapraszają do swojej posiadłości i wnętrza.


Okładka pobrana z merlin.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 https://www.youtube.com/@Literackiewiadomo%C5%9Bcizwiejs-l3t