wtorek, 13 października 2020

Kicia dla Każdego - Powrót do tego co dobre.

Nie wiem czy zauważyliście, ale na naszym rynku wydawniczym książeczki  dla dzieci, są dziś w formie bohatera, który jest ludzki. Bardzo trudno było mi na dłuższą metę znaleźć publikację, która byłaby podobna do np. " Reksia" czy " Misia Uszatka".
Szukałam czegoś w podobnym tonie kolorystycznym i przygodowym dla najmłodszych dzieci.
I natknęłam się na " Kicia Kocia"... 

Ponieważ cena jest naprawdę groszowa kupiłam jeden egzemplarz z ciekawości " Kicia Kocia w pociągu"
i byłam miło zaskoczona. Autorka Aneta Głowińska, która skończyła Wydział Sztuk Pięknych w Toruniu przyciągnęła mnie grafiką okładki.
Kicia Kocia i jej tata wybierają się w podróż pociągiem. Kicia zwiedza dworzec, i bardzo dokładnie rozgląda się po peronie. Razem z tatą, wsiadają do wagonu i znajdują swoje miejsce w przedziale. W pociągu poznają wspaniałych towarzyszy podróży i uśmiechniętego konduktora.

Seria o Kici przeznaczona jest dla dzieci od 2 roku życia, opowiada o rezolutnej kotce i jej przyjaciołach. 
Wspólnie z Kicią dzieci uczą się poruszać w nowych sytuacjach oraz rozumieć otaczający je świat. 
Książeczki zarówno do bazgrania jak i do czytania. Wydawane są w miękkiej okładce. Ich naprawdę poręczny format pozwala zabrać je dosłownie wszędzie.

Książeczki z serii Kocia Kocia i Nunuś drukowane są na twardych, kartonowych stronach zostały stworzone dla najmłodszych dzieci, które dopiero zaczynają przygodę z poznawaniem ilustracji.

Publikacje te podobają mi się z jednego bardzo ważnego powodu. Mianowicie są moim zdaniem świetną nauką dla dzieci ze wszelkimi zaburzeniami ASD oraz zachowania. Ich przystępna forma pozwala naśladować naszą bohaterkę a grafika nie jest męcząca i krzykliwa. Kicia jest wspaniałą nauczycielką do poznawania świata w przyjazny sposób.

W całym zestawie ukazało się 34 tomy.
Każda książeczka zachwyca formą i treścią. Seria jest bardzo pozytywnym wspomagaczem wychowania.

Zdjęcie pochodzi ze strony swiatksiazki.pl



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 https://www.youtube.com/@Literackiewiadomo%C5%9Bcizwiejs-l3t